خانه / امور دانشجویی / نحوه ثبت نام در سامانه کمیسیون موارد خاص

نحوه ثبت نام در سامانه کمیسیون موارد خاص

باطلاع دانشجویان عزیز می رساند کلیه درخواستهای کمیسیون بررسی موارد خاص از طریق سامانه خدمات آموزشی وزرات علوم ،تحقیقات و فناوری به نشانی ذیل انجام می پذیرد.لذا متقاضیان جهت ثبت درخواست خود باید مراحل زیر را طی نمایند:

۱ – ورود به سایت به نشانی:  http://213.176.5.33/EDUS/Default.Aspx

۲ – انتخاب گزینه ورود به سامانه خدمات آموزشی

۳ – انتخاب گزینه درخواست بررسی موارد خاص

۴ – تأیید ضوابط و مقررات و انتخاب گزینه ادامه

۵ – تکمیل مشخصات متقاضی بصورت کامل و دریافت کد رهگیری اولیه

۶ – پرداخت مبلغ مربوطه بصورت اینترنتی

۷ – بازگشت به سامانه خدمات آموزشی(قسمت پیگیری درخواست)

۸ – وارد نمودن کد ملی و کد رهگیری اولیه و تکمیل مراحل باقیمانده[(مراحل ۲ تا ۷)،وضعیت تحصیلی ، جدول وضعیت نیمسالهای تحصیلی ،جدول موارد خاص ، مکاتبات مرتبط ،وضعیت فعلی متقاضی ،ثبت نهایی و دریافت کد رهگیری ، مرحله آخر]

۹ – پرینت کلیه مراحل ثبت شده و کارنامه ترمهای گذشته متقاضی و تحویل به امور دانشجویی

عدم تکمیل کلیه مراحل فوق به شکل صحیح، به منزله عدم رسیدگی خواهد بود و بدیهی است کلیه عواقب آن متوجه متقاضی خواهد بود.

دانشجویان عزیز توجه داشته باشند جهت پیگیری درخواست خود می بایست از طریق همین سامانه و وارد نمودن کد ملی و کد رهگیری اقدام نمایند

درباره ی حسین مکارم

مطلب پیشنهادی

نتایج کمیسیون داخلی موسسه جلسه شماره ۲نیمسال اول۹۷-۹۶

صورتجلسه کمیسیون موارد خاص موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان ،جلسه کمیسیون موارد خاص شماره …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.