باطلاع دانشجویان عزیز می رساند کلیه درخواستهای کمیسیون بررسی موارد خاص از طریق سامانه خدمات آموزشی وزرات علوم ،تحقیقات و فناوری به نشانی ذیل انجام می پذیرد.لذا متقاضیان جهت ثبت درخواست خود باید مراحل زیر را طی نمایند:
۱ – ورود به سایت به نشانی: http://213.176.5.33/EDUS/Default.Aspx
۲ – انتخاب گزینه ورود به سامانه خدمات آموزشی
۳ – انتخاب گزینه درخواست بررسی موارد خاص
۴ – تأیید ضوابط و مقررات و انتخاب گزینه ادامه
۵ – تکمیل مشخصات متقاضی بصورت کامل و دریافت کد رهگیری اولیه
۶ – پرداخت مبلغ مربوطه بصورت اینترنتی
۷ – بازگشت به سامانه خدمات آموزشی(قسمت پیگیری درخواست)
۸ – وارد نمودن کد ملی و کد رهگیری اولیه و تکمیل مراحل باقیمانده[(مراحل ۲ تا ۷)،وضعیت تحصیلی ، جدول وضعیت نیمسالهای تحصیلی ،جدول موارد خاص ، مکاتبات مرتبط ،وضعیت فعلی متقاضی ،ثبت نهایی و دریافت کد رهگیری ، مرحله آخر]
۹ – پرینت کلیه مراحل ثبت شده و کارنامه ترمهای گذشته متقاضی و تحویل به امور دانشجویی
عدم تکمیل کلیه مراحل فوق به شکل صحیح، به منزله عدم رسیدگی خواهد بود و بدیهی است کلیه عواقب آن متوجه متقاضی خواهد بود.
دانشجویان عزیز توجه داشته باشند جهت پیگیری درخواست خود می بایست از طریق همین سامانه و وارد نمودن کد ملی و کد رهگیری اقدام نمایند